»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Prvi podatki so zelo zanimivi, saj se promet iz nobene smeri, ne s Škofljice, ne iz Trzina, ne iz Medvod, ni zmanjšal v tolikšni meri kot potem na Dunajski cesti.«
»Vsi vemo, da samo opozarjanje nima učinka, ukrepanje pa ima učinek.«
»Dlje kot bi epidemija trajala, večji bi bili učinki.«
»Hvaležen sem Ljubljančanom in vsem voznikom, da so prošnje in opozorila pred gnečo upoštevali, saj promet teče bolj normalno kot prej. Vesel sem te gradnje na avtobusni in železniški postaji ter raznih investitorjev v vrednosti milijarde evrov. Za zdaj teče dobro.«
»Ko se bo to zgodilo, se bo virus začel širiti nenadzorovano.«
»Ob šibkih populacijah evropskega sršena se bodo lahko tujerodne vrste sršenov pri nas še lažje širile.«
»To neposrednih finančnih učinkov za državo ne bi imelo, bi imelo pa ogromne učinke na ljudi, ki tam živijo.«
»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Vsakršna širitev ceste po naši presoji težav z mobilnostjo ne rešuje, temveč jih še poglablja. V mesto privablja avtomobile, povečuje emisije in hrup, ustvarja neprivlačno in nevarno okolje za pešce in kolesarje, povečuje dnevne migracije z avtomobilom, slabša življenjsko okolje prebivalcev, se posebej ljudi, ki živijo ob prometnici.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju